RMP Polska Instytut Durkalskiego Sp. z o.o.

+48 22 299 26 70

Top
RMP PolskaPytania i odpowiedzi

Dlaczego mam wam zaufać?

Nasze podejście, wiedza i narzędzia pozwoliły odnieść udokumentowane sukcesy najbardziej wymagającym Klientom. Tu znajdziesz więcej

Z kim pracowaliście?

Wśród naszych Klientów są m.in.: Allegro, Philip Morris, Jaguar Land Rover, Volkswagen Group Polska, DAF, Yamaha, Grupa Krotoski-Cichy, WP, HRK, Forum Mentorów, Enel-Med, GE Healthcare, Metro Properties, Śnieżka, DPD, Vowos, Igus, Bank BPH, Santander

W jakich branżach odnieśliście największe sukcesy?

Pracowaliśmy dla Klientów z branż m.in.: motoryzacyjnej, e-commerce, HR, healthcare, farmaceutycznej, chemicznej, przemysłowej, IT, Fintech, spedycyjnej, FMCG.

Sukces jest uzależniony od zaangażowania Klienta, nie od branży. Potwierdzają to nasze wieloletnie obserwacje.

Czy wasze podejście jest lepsze dla działu handlowego czy zespołu projektowego?

Dział handlowy tworzą ludzie, którzy mają zdefiniowany cel – sprzedać określoną ilość w określonym czasie z uwzględnieniem określonych warunków brzegowych (np. marża). Dział projektowy również tworzą ludzie, którzy mają zdefiniowany cel – zrealizować określony projekt w określonym czasie z uwzględnieniem warunków brzegowych (np. zasoby).

Nasze podejście odpowie na potrzeby każdej sytuacji, gdzie grupa ludzi ma do zrealizowania cel. Nie ma znaczenia jaka to grupa i jaki ma cel.

My jasno wskazujemy w jaki sposób zarządzić ludźmi, by osiągali założone cele w zgodzie ze swoimi wewnętrznymi potrzebami przy zachowaniu maksymalnej i długotrwałej produktywności.

Czy wasze podejście jest etyczne?

Absolutnie. Działamy wyłącznie w zgodzie z ludźmi i ich wewnętrznymi potrzebami. Nasze podejście jest fundamentalnie etyczne.

Jak można połączyć etyczne zarządzanie ludźmi z przesuwaniem granicy ich efektywności do maksimum?

Największa satysfakcja pojawia się, gdy możemy w pełni realizować swój potencjał. Jednak często nie jesteśmy świadomi swojego potencjału co tym bardziej utrudnia jego realizację. Dlatego wielu ludzi czeka na kogoś, kto pomoże im go odkryć. Możesz stać się taką osobą dla swoich pracowników – poznasz ich
potencjał, nauczysz się co robić aby ruszyli do działania i jakie warunki im stworzyć, by mogli odnieść maksymalny i długotrwały sukces.

Czy wasze podejście można łączyć z innymi?

Niezależnie jakie inne metody czy narzędzia stosujesz, to ludzie są twoim podstawowym zasobem. My dajemy ci potężną wiedzę na temat ich wartości, motywacji i potencjału. To wiedza, którą możesz łączyć z innymi podejściami czy narzędziami. Prawdopodobnie pomoże stosować je bardziej świadomie.

Ile czasu trwa proces?

To zależy od zakresu działań – najprostsze oddziaływania mogą trwać zaledwie tydzień. Najbardziej złożone około 6 miesięcy.

Po jakim czasie zobaczę zmiany?

Nasi Klienci widzą zmiany średnio po 2-4 tygodniach od rozpoczęcia Programu.

Dlaczego większość waszych klientów jest z sektora premium?

Klienci z sektora premium mają bardzo wysokie oczekiwania wobec oddziaływań rozwojowych oraz świadomość, że to za mało aby przewodzić w swojej branży. Drugim niezbędnym elementem jest innowacyjność, nowoczesność i nowatorskie podejście do rozwoju swoich pracowników i zespołów, które muszą wdrożyć zanim zrobi to konkurencja. Jednocześnie są gotowi głębiej się zaangażować, bo ich cel jest jasno sprecyzowany – chcą być wyjątkowi, chcą przewodzić. Nasze programy rozwojowe adresowaliśmy do wszystkich, jednak to firmy z sektora premium sięgały po nie najczęściej.

Czy zdarzają się sytuacje w których nie podejmujecie współpracy z klientem?

Tak. Gdy widzimy, że nie jesteśmy w stanie spełnić oczekiwań Klienta np. z powodu nieodpowiedniej kadry menadżerskiej. Mówimy wtedy o tym wprost. Wskazujemy gdzie leży największe źródło nieefektywności, którego żadne działania rozwojowe nie naprawią. Mówiąc metaforycznie – nie przyklejamy plastra na złamanie otwarte.

Dlaczego nie można wykupić u was wyłącznie profilowania motywacyjnego pracowników albo samego warsztatu?

Te usługi stosowane osobno nie przynoszą rezultatów. To jakby pójść z bólem zęba do dentysty i wyjść z samą diagnozą. Albo pozwolić dentyście aby po omacku przypadkowymi narzędziami leczył nam losowo wybrane zęby. W obu  przypadkach ból pozostanie. Robimy wyłącznie rzeczy, które przynoszą wymierne efekty. Do tego potrzebujemy:

– diagnozy – czyli profilowania motywacyjnego

– warsztatów – czyli precyzyjnych oddziaływań opartych na wynikach diagnozy przeprowadzonych przez certyfikowanych trenerów

To minimum.