RMP Polska Instytut Durkalskiego Sp. z o.o.

+48 22 299 26 70

Top
RMP PolskaOferta – Marketing

Marketing Excellence

Odkrywa głębokie potrzeby i profile klientów – trafnie określa grupę docelową i personę

Dla kogo

dział marketingu

osoby zajmujące się marketingiem

wszyscy którzy kreują produkty i chcą poznać potrzeby swoich klientów

Przebieg

  1. przygotowanie badania
  2. przeprowadzenie badania na wybranej grupie
  3. analiza, wnioski i rekomendacje

Problemy jakie rozwiązujemy

brak wiedzy na temat potrzeb klientów

produkt nie spełnia potrzeb klientów

komunikacja marketingowa jest niedopasowana do potrzeb klientów

brak wiedzy o grupie docelowej – chcesz określić grupę docelową i personę (profil przedstawiciela grupy docelowej)

Korzyści dla uczestników

poznasz potrzeby i motywatory które zaspokaja twój produkt

będziesz wiedział jak odwołać się do motywatorów i głębokich potrzeb klienta (insight konsumencki)

precyzyjnie wykreujesz kampanie reklamowe ukierunkowane na podświadome potrzeby klientów

strategiczne pozycjonowanie marki stanie się prostsze

Większość procesów decyzyjnych podejmowanych przez klientów odbywa się podświadomie. Klient, który dokonuje decyzji zakupowej (marki bądź produktu) kieruje się swoim własnym, wewnętrznym systemem nagród.

Reiss Motivation Profile daje marketerom klucz, który za pomocą 16 podstawowych motywatorów pozwala na odkodowanie tego systemu i odwołanie się do wewnętrznych potrzeb człowieka na każdym etapie cyklu życia produktu.

Ta wiedza uzupełnia insight marketing. Profil przedstawiciela grupy docelowej czy bardziej ogólna charakterystyka całej grupy docelowej jest uzupełniana o nowy poziom wiedzy.