RMP Polska Instytut Durkalskiego Sp. z o.o.

rmp@reissprofile.pl

+48 22 299 26 70

Top

Oferta – Rozwój sprzedaży

RMP PolskaOferta – Rozwój sprzedaży

Sales Excellence

Nowoczesny rozwój sprzedaży – obsługa klienta, motywacja handlowców, efektywność sprzedaży

Dla kogo

menadżerowie sprzedaży

przedstawiciele handlowi

zespoły handlowe

wszyscy na co dzień zajmujący się sprzedażą

Przebieg

  1. Profilowanie motywacyjne
  2. Warsztaty dla zespołu handlowego i Warsztaty dla kadry zarządzającej
  3. Sesje Menadżerskie (minimum 2 dla każdego menadżera) lub Training on the Job

Treść warsztatów

oraz następujących po nich działań rozwojowych (Sesji Menadżerskich/Training on the Job)

Zarządzanie przez Indywidualizację w sprzedaży

Indywidualne potrzeby wspierające handlowców: Hunter & Farmer

Obsługa „Trudnego Klienta”

Zarządzanie zespołem handlowym z wykorzystaniem profili zespołu: spotkania indywidualne, spotkania grupowe, wyznaczanie celów, rozliczanie celów, komunikacja

Problemy jakie rozwiązujemy

słabe wyniki sprzedaży, brak realizacji celów sprzedażowych

zróżnicowane zespoły sprzedażowe

nowe standardy wprowadzane w zespole sprzedażowym

nieskuteczne systemy motywacyjne

Korzyści

Wzrost jakości obsługi Klienta

Precyzyjna analiza potrzeb

Wzrost sprzedaży

Selekcja sprzedawców

Menadżer działu handlowego otrzymuje narzędzia do zarządzania zespołem handlowym, które określa potencjał i talenty sprzedażowe handlowców oraz podpowiada w jakim kierunku ich rozwijać. Pozwala skutecznie zarządzać zespołem sprzedaży i jednoznacznie odpowiada na pytanie: jak motywować handlowców?

Sprzedawcy uczą się rozpoznawać potrzeby i pragnienia klientów na podstawie ich zachowań. Dzięki temu analiza potrzeb klienta jest głęboka, celna i szybka, a sprzedażowa argumentacja staje się oczywista i skraca proces podejmowania decyzji zakupowej. Trudne sytuacje w obsłudze klienta stają się łatwe do opanowania, a trudny klient, gdy wiadomo jak do niego podejść, okazuje się co najwyżej klientem wymagającym.

Klienci dokonując decyzji zakupowej kierują się swoim własnym wewnętrznym systemem nagród. Rozpoznanie tego systemu przez sprzedawcę i postępowanie zgodnie z nim przekłada się na wyższy standard obsługi klienta i efektywność sprzedaży.