oraz następujących po nich działań rozwojowych (Sesji Menadżerskich/Training on the Job)
Menadżer działu handlowego otrzymuje narzędzia do zarządzania zespołem handlowym, które określa potencjał i talenty sprzedażowe handlowców oraz podpowiada w jakim kierunku ich rozwijać. Pozwala skutecznie zarządzać zespołem sprzedaży i jednoznacznie odpowiada na pytanie: jak motywować handlowców?
Sprzedawcy uczą się rozpoznawać potrzeby i pragnienia klientów na podstawie ich zachowań. Dzięki temu analiza potrzeb klienta jest głęboka, celna i szybka, a sprzedażowa argumentacja staje się oczywista i skraca proces podejmowania decyzji zakupowej. Trudne sytuacje w obsłudze klienta stają się łatwe do opanowania, a trudny klient, gdy wiadomo jak do niego podejść, okazuje się co najwyżej klientem wymagającym.
Klienci dokonując decyzji zakupowej kierują się swoim własnym wewnętrznym systemem nagród. Rozpoznanie tego systemu przez sprzedawcę i postępowanie zgodnie z nim przekłada się na wyższy standard obsługi klienta i efektywność sprzedaży.