Professional Customer Service, Professional Sales Technique, Tiime Management, Trade
Negotiations, Communication in
Sale, Professional Business Presentations (Kalkstein)
20 lat doświadczenia w obszarach:
w koncepcji i wdrażaniu działań rozwojowych dla kadry średniego i wysokiego szczebla
w koncepcji, realizowaniu i koordynowaniu działań operacyjnych przedsiębiorstwa w
działach marketingu, sprzedaży, after sales
w zarządzaniu różnorodnymi zespołami
w przeprowadzeniu szkoleń, coachingu, Trainingu on the Job, pracy na mocnych stronach,
wykorzystaniu narzędzi diagnostycznych do analizy osobowości
20 lat doświadczenia w branżach:
Motoryzacja
Farmacja
Bankowość
Nieruchomości
Medycyna
Referencje
Dyrektor Zarządzający/Konsultant/Trener/Coach, Dicoria Grupa Doradcza (2002 – 2015)
Konsulting biznesowy, programy rozwojowe oraz szkolenia w zakresie rozwoju środowiska pracy, zmian organizacyjnych,
zarządzania sprzedażą, marketingu, jakości obsługi Klienta oraz rozwoju personelu dla pracowników i kadry
zarządzającej.
Pozyskiwanie, zarządzanie, planowania i współpraca z kluczowymi klientami, pozyskiwanie i obsługa klientów nowych.
Doradztwo personalne, współpraca przy tworzeniu i wprowadzaniu standardów i procedur. Opracowanie i wdrożenie
procesów rekrutacyjnych oraz prowadzenie AC oraz DC.
Dyrektor Zarządzający, Krotoski-Cichy Sp. z o.o. (2015 - 2017)
Zarządzanie strategiczne i operacyjne stacjami dealerskimi marek VW oraz Audi.
Rekrutacja, przeprowadzanie Assessment Center, wdrażanie pracowników na stanowiska managerskie. Prowadzenie rozmów i
działań rozwojowych z pracownikami.
Tworzenie biznes planów rocznych oraz planowanie działań miesięcznych w celu osiągnięcia celów sprzedażowych.
Prowadzenie spotkań z kierownikami (minimalizacja kosztów oraz maksymalizacja zysku). Zarządzanie zespołem 180 osób.
Dyrektor ds. Usług Serwisowych, AkzoNobel Car Refinishes Polska Sp. z o.o. (2017 - 2019)
Opracowywanie i wdrażanie usług informatycznych dla klientów, nadzór nad platformą szkoleniową oraz prowadzenie
szkoleń i działań rozwojowych.
Świadczenie usług analitycznych dla klientów; obsługa dla 8 krajów w CE + Polska; pozyskiwanie klienta; prowadzenie
i przygotowanie konferencji corocznych dla klientów; dbanie o rozwój podległego zespołu konsultantów biznesowych;
wyznaczanie celów do realizacji dla zespołu oraz prowadzenie PDD; dbanie o budżet i jego realizacja, aktywna sprzedaż
produktów i usług do klientów.