RMP Polska Instytut Durkalskiego Sp. z o.o.

rmp@reissprofile.pl

+48 22 299 26 70

Top
RMP PolskaZespół – Joanna Religa

Joanna Religa

RMP Project Manager w RMP Polska

Konsultant, Coach EMCC,
Specjalista ds. Marketingu

Wykształcenie

  • RMP Master, RSMP Master (certyfikat)
  • Certyfikowany coach EMCC (ponad 600 h)
  • Dwa kierunki studiów: marketing i zarządzanie, stosunki międzynarodowe UJ
  • Dwa kierunki studiów podyplomowych: public relations SGH, coaching Collegium Civitas

15 lat doświadczenia w obszarach

  • w pracy na nad rozwojem ludzi, rozwoju mocnych stron, motywacji wewnętrznej (specjaliści, kadra managerska, TOP management)
  • w koncepcji, realizowaniu i koordynowaniu działań marketingowych, doradztwie marketingowym

Doświadczenie w branżach

  • 15 lat handel detaliczny, różne branże usługowe
  • 6 lat motoryzacja, bankowość, FMCG, sprzedaż online, rozwój osobisty

Referencje

  • Coach / Konsultant, RMP Polska Instytut Durkalskiego Sp. z o.o (2015 – obecnie)
    • Indywidualna praca z Klientami korporacyjnymi i indywidualnymi: kompleksowe omawianie profili RMP, cykliczne sesje coachingowe, tworzenie indywidualnych programów rozwojowych dla Klientów, sesje menadżerskie.
    • Nadzorowanie jakości pracy RMP-Masterów: prowadzenie cyklicznych superwizji oraz praca rozwojowa z RMP-Masterami w celu udoskonalania ich wiedzy i umiejętności w zakresie omawiania profili Klientów.
    • Współprowadzenie działu marketingu: budowanie strategii marketingowej, definicja i docieranie do grup docelowych, opieka nad social media, praca na KPI.
  • Manager ds. Marketingu, Lansinoh Poland (2019 - 2021)
    • Przygotowanie koncepcji marketingowej marki Lansinoh oraz jej wdrożenie.
    • Budowanie działu marketingu od podstaw (rekrutacja, zatrudnienie, wdrożenie nowych pracowników oraz zarządzanie nimi (wyznaczanie celów strategicznych, motywowanie pracowników, analiza wyników.)
  • Manager ds. Komunikacji Zewnętrznej, IKEA Retail Poland (2005 - 2015)
    • Tworzenie i wdrażanie centralnej strategii reklamowej i PR produktowego dla sklepów IKEA w Polsce, odpowiedzialność za kilkuset milionowy budżet.
    • Zarządzanie zespołem marketingowym: wyznaczanie celów, rozliczanie z realizacji, delegowanie zadań, motywowanie, wprowadzenie działań motywacyjnych (zarówno bezpośrednio, jak i matrixowo w sklepach IKEA).
    • Zarządzanie dostawcami usług marketingowych.
  • Account Director, Saatchi & Saatchi (2001 - 2005)
    • Zarządzanie zespołem prowadzącym kampanie reklamowe dla Procter & Gamble