Trener, Konsultant, Coach, Mentor
Członek rad nadzorczych, Doświadczony menadżer
Wykształcenie
RMP PRO Business Master (certyfikat)
ICF Coach, PWC Academy (certyfikat)
Trener Biznesu, Grupa Trop (certyfikat)
Mentor i Opiekun Merytoryczny w Programie Mentoringowym Fundacji Liderek Biznesu
ICAN Institute (Strategic Leadership Academy)
Harvard Business Review (Elite Leadership Program)
Finanse, SGH w Warszawie (studia doktoranckie)
Ekonomia, UE w Krakowie (studia magisterskie)
25 lat doświadczenia w obszarach
w zarządzaniu firmami z obszaru digital, ecommerce, marketingu i sprzedaży,
pracy w radach nadzorczych spółek
w tworzeniu startupów z obszaru ecommerce
w budowaniu strategii marek i zarządzania markami na rynkach międzynarodowych
w zarządzaniu różnorodnymi zespołami
w przeprowadzeniu szkoleń, coachingu, Trainingu on the Job, mentoringu, pracy na mocnych stronach, wykorzystaniu
narzędzi diagnostycznych do analizy osobowości
25 lat doświadczenia w branżach
IT, FMCG, eCommerce, Konsulting, Szkolenia i warsztaty rozwojowe dla kadry menadżerskiej.
Doświadczenie szkoleniowe w m.in.branżach: IT, eCommerce, FMCG, Farmacja, Finanse, Business Service, Konsulting, Sales & Marketing.
Referencje
Country Manager CEE, APAC i Poland, Tradedoubler (od 2008 roku)
Samodzielne zarządzanie wszystkimi aspektami funkcjonowania spółki, zarządzanie zespołem w środowisku
międzynarodowym,
pełna odpowiedzialność za tworzenie i realizację budżetów kosztowych i przychodowych, odpowiedzialność za
realizację
celów EBITDA, członek rozszerzonego zarządu spółki (spółka notowana na Sztokholmskiej GPW)
Zarządzanie strategiczne, współtworzenie strategii rozwoju firmy, rozwój biznesu na nowych rynkach
Rozwój zespołów, występowanie w roli wewnętrznego trenera biznesu, mentora i coacha.
Liczne nagrody: Dream Employer 2021, Family&Human Humanites Wellbeing Award 2020, Performance Marketing
Diamonds CEE
2021
Creative Intelligence (od 2010)
Realizacja szkoleń, warsztatów, procesów rozwojowych, sesji coachingowych i mentoringowych, konsulting
menadżerski.
Wsparcie w budowaniu zaangażowanych zespołów
Ponad 4 tys uczestników wystąpień konferencyjnych, +500 godzin warsztatów rozwojowych dla kadr menadżerskich i
zespołów, +500 godzin business coachingu, mentoringu i indywidualnych sesji
Managing Director, Sales and Marketing Manager, Webservice (2001-2008)
Pozyskiwanie kluczowych klientów korporacyjnych, zarządzanie działem sprzedaży, marketingu i PR
Świadczenie usług konsultingowych dla klientów korporacyjnych, współtworzenie strategii działań marketingu i
sprzedaży online, doradzanie w zakresie wdrażania platform informatycznych i e-commerce
Zarządzanie marką i produktem w obszarze działań marketingowych i promocyjnych, wprowadzanie na rynek nowych
produktów, prowadzenie badań konsumenckich