Coach Strategic Leadership Development Assessment Product Line
CoachWise Essentials Program (certyfikat)
Roczna Szkoła Inteligencji Emocjonalnej (Certyfikat)
Wolverhampton University (Wielka Brytania), Construction Management - stypendium
Politechnika Wrocławska, mgr inż. Budownictwa
Doświadczenie w obszarach
17 lat we wspieraniu managerów w rozwoju przywództwa (kadra zarządzająca średniego i wysokiego szczebla)
17 lat w budowaniu skutecznych zespołów pracowniczych
7 lat w zarządzaniu różnymi zespołami
7 lat w zarządzaniu sprzedażą
17 lat w prowadzeniu szkoleń, coachingu, Trainingu on the Job, pracy na mocnych stronach, wykorzystaniu narzędzi diagnostycznych do analizy osobowości i kompetencji przywódczych
Doświadczenie w branżach
17 lat – branża produkcyjna – rozwój personelu
12 lat – branża samochodowa – sprzedaż i obsługa Klienta
12 lat – branża finansowa – sprzedaż i obsługa Klienta
7 lat – branża budowlana – zarządzanie sprzedażą
Referencje
Internal Coach i Trener w Mando Corporation Poland (2017 – dziś)
Rozwój kompetencji przywódczych kadry menedżerskiej oraz rozwój kompetencji społecznych pozostałych
pracowników -
budowanie efektywnych zespołów
Coroczne warsztaty w Korei z serii Global Leadership Course dla Top Managementu spółek Mando z Korei, Chin,
Indii,
USA, Brazylii, Meksyku, Niemiec i Polski
Trener Biznesu, Coach, Konsultant i Mentor w PARDES (2003 – dziś)
Programy rozwojowe oraz szkolenia w zakresie przywództwa, Performance Management, rozwoju osobistego,
budowania i
zarządzania zespołami, komunikacji i asertywności, efektywności własnej, współpracy i rozwiązywania konfliktów,
budowania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta
Pozyskiwanie, zarządzanie, planowanie i współpraca z kluczowymi klientami, pozyskiwanie i obsługa klientów
nowych
Prowadzenie badań kompetencji przywódczych według metodologii LEA360
Realizacja sesji AC/DC
Executive, Business i Life Coaching
Zrealizował ponad 2000 dni szkoleniowych i ponad 1000 godzin coachingu dla ponad 100 przedsiębiorstw
DABLEX, Dyrektor ds. Handlowych w Centrali w Gdańsku (1996-2002)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży, zarządzanie dystrybucją na terytorium Polski poprzez oddziały
krajowe,
sieć dealerską i oddział w Kaliningradzie. Wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz promocja nowej własnej
marki
Negocjacje warunków zakupu towarów handlowych z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, głównie: Szwecja,
Holandia,
Niemcy, USA
Rekrutacja i wdrażanie pracowników na stanowiska handlowe, prowadzenie działań rozwojowych z pracownikami
URZĘDOWSKI Stolarstwo, Dyrektor ds. Handlowych (1999-2001)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży
Stworzenie standardów współpracy z odbiorcami hurtowymi, zwieńczone wynegocjowanie i podpisaniem umów
dealerskich z
ok. 300 przedsiębiorstwami